יום רביעי, 22 ביוני 2011

קטגוריות חדשות באזור ההורדות: מערכות ועיצובים בלעדיים

זה אזור שנפתח במיוחד בשביל מפתחים ישראליים שמעוניינים להרחיב את קהל היעד שלהם. פיתחתם מערכת? עיצבתם עיצוב ייחודי? נשמח אם תשלחו אותם אלינו. אנחנו נדאג להפיץ אותם דרך FTF, עם קישור חזרה אליכם (ואלינו).

המערכת (הבלעדית!) הראשונה שתתווסף לאזור ההורדות היא המערכת המפורסמת שנועם, מצוות FTF פיתח, והייתה די פופולרית לפני ש-FTF "יצא לחופשה" - Tguva, מערכת בסיסית לניהול תגובות באתרכם.
* שאר המערכות הבלעדיות שנשלחו בעבר ל-FTF יתווספו אף הן בקרוב.

אם כבר אני מעדכן, אז אני מקווה ששמתם לב לסרגל הכלים של אזור ההורדות של FTF. סרגל אינטראקטיבי זה מאפשר לכם לראות כמה אנשים נמצאים כרגע באזור ההורדות, לשתף עמוד מסוים באזור ההורדות, "לצייץ" עמוד מסוים מאזור עמוד ההורדות, לפרגן ל-FTF ב-Like בפייסבוק (תודה!), להתעדכן בחדשות כל אזורי FTF ישירות דרך RSS, לצפות בעמודי הטוויטר והפייסבוק שלנו, לשוחח בצ'אט עם גולשי אזור ההורדות של FTF, וגם לקרוא הודעות חשובות מאיתנו אליכם, אם יש.

האמת, שרציתי לשלב את הסרגל הזה בכל אזור של FTF, גם השניים הקיימים, וגם העתידיים. ;) אבל הקידוד (שאפרט יותר מה זה בדיוק בפעם אחרת) של אזור ההורדות, ושל לוח המודעות - שונים, ולכן הסרגל לא יכול לפעול בשניהם, כי הוא פועל בקידוד אחד מסוים לבחירה ולצערי לא פועל בשני עמודים עם קידודים שונים.

הורדת מערכת Tguva.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אין לבקש תמיכה והצעת/בקשת שירותים בתגובות.