יום שלישי, 22 במרץ 2011

FTF - התחלה מחדש

אני זוכר את התקופה שרק התחלתי עם FTF. כמה חדור מוטיבציה הייתי, כמה האמנתי ש-FTF יכול להצליח ולהוביל בתחומו. והנה - זה קרה - FTF הפך מהר מאוד לאתר נפוץ ובעל שם דבר בתירגום והפצת מערכות מוכנות. התחילו לצוץ ברשת לא מעט אתרים שהשתמשו בתירגומים של FTF - וביניהם גם כאלה שלצערי הורידו את זכויות התירגומים שלנו, אחרי שעמלנו עליהם כל כך קשה.

אני מצטער לבשר, שהימים האלה נגמרו. FTF לא יהיה אותו הדבר יותר.

הבלוג הזה ישמש כמעין "מקדם" מערכות מוכנות. אני אשתדל, עם הזמן, להוסיף ביקורות וסיקורים קצרים אישיים שלי, מניסיוני בתחום המערכות המוכנות - בין אם זה בסיקור עבודת העיצוב, התירגום - ובין אם זה בסיקור תכונות, שימוש - הורדות ועלויות, וכל מה שאחשוב שלדעתי כדאי שתדעו בתחום. אני בספק רב אם תמצאו כאן תירגומי מערכות מוכנות להורדה - הן יוצעו כחלק מהשירותים ש-FTF יציע.


יום שלישי פעמיים כי טוב. ;)

5 תגובות:

  1. תוכל להביא לי את המערכת Mini File Host?
    וחבל מאוד שאתם סוגרים את האתר ולא יהיהו בו יותר מערכות מוכנות רוב האתרים בארץ מפנים אל האתר שלכם!

    השבמחק
  2. קודם כל, אנחנו לא סוגרים את האתר. יש לי כבר רעיון חדש לגביו, עדיין בתחום המערכות המוכנות. בקשר לשאלה שלך, נראה שמערכת Mini File Host "נפטרה", ויש לה יורשת (עם קוד דומה ותכונות זהות, אם אני לא טועה) - Daddy's File Host - או בקיצור DFH. אתה יכול לחפש אותה ב-Google, אני בטוח שתמצא. מערכת DFH החדשה כבר תורגמה במלואה על ידי, ואעדכן את התירגום כשייצאו גירסאות חדשות.

    השבמחק
  3. כן ראיתי יש מצב אתה מביא לי את התרגום של החדשה גבר?

    השבמחק
  4. הרסתם את FTF במו ידיכם על סתם , יכלתם לשפר את המערכת הקודמת ,
    מאשר לעלות על וורדפרס חדש ואולי עדכני יותר אבל סתם מלא בתוכן מיותר , לא חבל? האתר הקודם מצא מענה לכל אדם אשר חיפש מערכת טובה ואפילו סתם קוד לשליחת Mail ומלא שטויות , תראו מה יצא מפה עכשיו.
    בלוג חסר משעמות.

    השבמחק

אין לבקש תמיכה והצעת/בקשת שירותים בתגובות.